Правила на програмата за лоялност REHAU Rewards
Валидни от
01.01.2025
Член 1. ОРГАНИЗАТОР НА ПРОГРАМАТА ЗА ЛОЯЛНОСТ
Организатор на програмата за лоялност REHAU REWARDS е “РЕХАУ” ЕООД, вписано в ТР на АВ с ЕИК №
130269235, със седалище и адрес на управление: гр. София, Област София, СО –
Район “Панчарево”, Промишлена зона – север - Казичане, ул. “Околовръстен път” №
438. (наричано по- нататък Организатор). Програмата за лоялност ще се изпълнява в съответствие с
разпоредбите на настоящия регламент (наричан по-долу "Регламент").
Програмата
се изпълнява чрез Create Direct, ул. Siriului 42-46, ет.. 3, сектор 1, Букурещ,
който е определен като доставчик на услуги за логистичните дейности, необходими
за програмата;
Общите условия
на настоящия регламент, както са представени по-долу, са задължителни за всички
участници в програмата за лоялност. Организаторът си запазва правото в
изключителни случаи да изменя наредбата, като информира обществеността за
промените.
Член 2. СРОК И ОБЛАСТ НА ПРОГРАМАТА
Програмата
за лоялност Rehau Rewards ще бъде организирана и ще се проведе между 1 януари
2025 г. - 31 март 2026 г. („Продължителност на програмата“) чрез оторизирани
дистрибутори на Rehau.
Член 3. ОСНОВНИ
МАРКИ И ПРОДУКТИ
В рамките на Програмата участват
(наричани по-долу „Участващи продукти“) всички строителни продукти и услуги,
предлагани на пазара от Rehau в България: RAUTITAN, MEPA, FASTLOC, RAUTHERM SPEED range, RAUPIANO/RAUSILENTO/HT PLUS.
Член. 4. ПРАВО НА УЧАСТИЕ
В
програмата има право да участва всяко юридическо лице, регистрирано в България,
което по време на кампанията има акаунт на уебсайта http://rewards.rehau.bg/. Служители и други
физически лица нямат право на участие. Регистрациите на участниците се създават
въз основа на данните, декларирани от всеки участник в регистрационната му
форма, която той има възможност чрез безплатен достъп да попълни на уебсайта http: //rewards.rehau.bg/. Всеки участник, който
е създал акаунт, се счита за включен в програмата, независимо дали използва или
не този акаунт. Организаторите и другите компании, участващи в организирането и
провеждането на програмата за лоялност, не могат да участват. Участието в тази
програма се счита за пълно и свободно приемане на разпоредбите на настоящия
регламент. Правото на участие принадлежи изключително на юридическото лице,
което отговаря на условията, наложени с регламента.
Член. 5. МЕХАНИЗЪМ
НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОГРАМАТА
В
тази програма за лоялност ще бъдат взети под внимание всички покупки на
продукти от оторизираните дистрибутори на РЕХАУ ЕООД и включени в програмата,
считано от 1 Октомври 2024 г. до 31 декември 2025 г. включително. Участниците
ще имат възможност да участват в програмата, като създадат акаунт на уебсайта http://rewards.rehau.bg/. Акаунтът на участника може да бъде
създаден чрез достъп до уебсайта http://rewards.rehau.bg/
и попълване на регистрационната форма. От момента на получаване на данните до одобряването
на акаунт за участник, Организаторът разполага с максимум 10 работни дни.
Участникът ще получи имейл, потвърждаващ регистрацията. Участникът ще влезе в уебсайта https://rewards.rehau.bg/ и ще влезе в акаунта, създаден на уебсайта, като
използва имейл адреса и паролата, попълнени във формата за
регистрация. След като влезе в акаунта,
потребителят ще може да извършва следните дейности:
По време на програмата, участниците, които закупят
участващи продукти от оторизирани дистрибутори на Рехау ЕООД, ще получат
определен брой точки в зависимост от статуса си на платформата, както следва:
ARP - Участникът ще получи 1 точка за покупки на продукти
REHAU на стойност x EUR (2% обратно от общата стойност само за продукти REHAU).
NON ARP - Участникът
ще получи 1 точка за покупки на продукти REHAU на стойност x EUR (1% обратно от
общата стойност само за продукти REHAU).
За да получат точки за закупени продукти, участниците
трябва:
- да влязат в акаунта си, създаден на https://rewards.rehau.bg/;
- да попълнят формуляра на
https://rewards.rehau.ro/invoice-upload със следната информация: номер на
фактура, дата на фактура, търговец (доставчик, посочен във фактурата);
- ако името на клиента не е посочено във фактурата, при
качването на фактурата, потребителят трябва да отбележи квадратчето, за да
декларира на своя отговорност, че работата е извършена от потребителя, качил
фактурата;
- да качат фактурата на уебсайта в рамките на максимум 3
месеца от датата на покупката;
- точките, натрупани от участниците, ще бъдат кредитирани
в акаунта на всеки участник в рамките на максимум 5 работни дни след получаване
на доказателство за покупка на продуктите, участващи в програмата, от
оторизираните дистрибутори. Точките могат да бъдат използвани във виртуалния
магазин, достъпен на уебсайта https://rewards.rehau.bg/;
Тъй като се избират определени награди, стойността на
точките на избраните продукти се приспада от общия резултат на участника.
Наградите, избрани от участниците
във виртуалния магазин въз основа на натрупаните точки, ще бъдат изпратени
единствено до регистрирания офис на участника (всяка друга дестинация за
доставка трябва да бъде одобрена писмено от собственика или управляващия
директор на участника), в рамките на максимум 30 работни дни от датата на
поръчката. Списъкът с наградите ще бъде достъпен онлайн на https://rewards.rehau.bg/.
Списъкът с награди може да бъде
променен в зависимост от наличността на продуктите и тяхната цена.
Точките, спечелени от участник
през даден месец и неоползотворени през този месец, ще бъдат пренесени в
следващите месеци, докато бъдат изчерпани, но не по-късно от 31 март 2025 г.
След тази дата неизползваните точки стават невалидни.
Точките, натрупани по фактури,
издадени през 2024 г., и промоционалните точки, натрупани през 2024 г. и
неизползвани до 31 декември 2024 г., ще бъдат пренесени в 2025 г., но не
по-късно от 31 март 2025 г.
Всички награди, предоставени на
участник, могат да бъдат обложени с данък върху доходите или други приложими
данъци. Участникът се задължава да спазва всички приложими данъчни разпоредби
по отношение на тях.
ЧЛЕН 6. УСЛОВИЯ ЗА
ВАЛИДИРАНЕ
За да може участник да участва в тази програма и да
получи наличните награди, той трябва да изпълни следните условия:
а)
да изпълни всички условия по отношение на правото на участие, както е посочено
в член 4 от регламента;
б)
да закупува по време на програмата продуктите, участващи в програмата от
оторизираните дистрибутори на РЕХАУ ЕООД;
в)
да регистрира фактурите, доказващи закупуването на участващи продукти в рамките
на максимум 3 месеца от датата на закупуване;
д)
Да използва натрупаните точки, свързани с издадени фактури през 2024 г. и
промоционални точки, натрупани през 2024 г., като поръчва продукти до 31 март
2025 г., от онлайн магазина http://rewards.rehau.bg.
ЧЛЕН 7. НАГРАДИ
Списъкът с награди ще намерите през цялата кампания
на уебсайта http://rewards.rehau.bg/ в секцията Каталог. Списъкът с награди
може да се променя в зависимост от наличието на награди в склада на
доставчиците. Общият брой на наградите ще бъде оценен в края на промоционалния
период, в зависимост от броя на участниците, които отговарят на условията за
спечелване, и броя на заявените награди.
ЧЛЕН 8. ОГРАНИЧЕНИЯ НА
ОТГОВОРНОСТТА НА ОРГАНИЗАТОРА
Организаторът на програмата за лоялност не поема
отговорност, включително, но не само за следното:
8.1. Загуби или забавяния на вписванията в
уебсайта поради (например, но не само) технически повреди извън контрола на
Организатора;
8.2. Ситуации, при които Участниците въвеждат
неверни данни на уебсайта или купуват продукти или услуги от неоторизирани
дистрибутори на Rehau или продукти, които не участват в Програмата.
8.3. Загуби, закъснения
или други проблеми при регистрацията за Кампанията, причинени от интернет
доставчика или интернет връзката на лицето, което иска да се регистрира в
Кампанията;
8.4. Необявени
прекъсвания/прекъсвания на интернет доставчика или блокиране на вътрешен достъп
поради претоварване на мрежата по време на периоди на натоварен трафик;
8.5. Отговорността за
отстраняване на дефекти от всякакъв вид, които могат да имат предметите,
представляващи наградите. Продуктите ще бъдат придружени от гаранционни
сертификати и всяко искане за корекция ще бъде адресирано от участника директно
до доставчика на съответния продукт в съответствие с условията и условията на
гаранционния сертификат, издаден от съответния доставчик.
8.6. Изпращане на
формулярите за регистрация или поръчка до друг адрес, различен от този, съобщен
от Организатора, а не защото те могат да бъдат загубени на пътя поради
куриерски или пощенски услуги;
8.7. Ситуации, при които
избраната от участник награда вече не е в наличност при доставчика към момента
на поръчката.
8.8. Победителите в
наградите не могат да избират да получат стойността на наградите в пари или
други предмети, нито могат да поискат промяна на техническите характеристики на
продуктите.
Член 9. НЕПРЕОДОЛИМА СИЛА
(ФОРСМАЖОРНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА)
За целите на настоящия регламент, непреодолима сила
означава всяко събитие, което не може да бъде контролирано, отстранено или
предвидено от Организатора, включително невъзможността на Организатора по
причини, независими от неговата воля и чиято поява поставя последния в
невъзможността да изпълни поетите задължения. по регламент Ако ситуация на
непреодолима сила или непредвиден случай възпрепятства или забавя изпълнението
на Регламента или продължаването на програмата за лоялност изцяло или частично,
Организаторът ще бъде освободен от отговорността за изпълнение на задълженията
си за периода, през който това изпълнение ще бъде предотвратено или забавено.
Организаторът, ако се позове на непреодолима сила или случайния обстоятелства,
той е длъжен да съобщи на Участниците за тяхното съществуване в рамките на 5
работни дни от настъпването.
За
целите на тези правила, следните събития, наред с другото, представляват
случайни обстоятелства:
а)
Загуба на бази данни;
б)
Повреди на компютърната система за съхранение на данни и присъждане на награди;
в)
Печатни грешки, включително тези, причинени от човешка грешка;
г)
опити за измама на механизма на схемата за лоялност чрез електронни или други
средства;
д)
Всеки регламент, който може да влезе в сила след влизането в сила на
регламента, който може да забрани или промени неговите условия.
Член 10. СПОРОВЕ И
АРБИТРАЖ
В случай на възникнали спорове между Организатора и
участниците в кампанията, те първо ще се опитат да ги разрешат по приятелски
начин. Организаторът не поема никаква отговорност и няма да бъде страна в
споровете относно правата на собственост върху данъчните фактури, които
доказват закупуването на продуктите, участващи в промоцията. Организаторът има
право да предприеме всички необходими мерки в случай на опит за измама на
системата, злоупотреба или всякакви други опити, които биха могли да повлияят
на имиджа или разходите на тази програма за лоялност.
Член 11. РЕГЛАМЕНТ ЗА
ПРОГРАМАТА
Регламента за участие е достъпен безплатно за всеки
кандидат през целия срок на програмата за лоялност на уебсайта http://rewards.rehau.bg/.
Член 12. ПРЕКРАТЯВАНЕ НА
ПРОГРАМА
Настоящата Програма може да прекрати в случай на
настъпване на събитие, което представлява случай на непреодолима сила или
случайно дело или в случай на промяна на законодателната рамка, така че
организацията и провеждането на Програмата може да включва увеличаване на
бюджета, отпуснат за този проект или вече да не е разрешена от закона.
Член 13. ДРУГИ
Всеки
участник, който желае да се оплаче пред Организаторите относно факти, свързани
с провеждането на кампанията се насърчава да се обърне веднага към организатора
Рехау ЕООД на електронна поща sofia@rehau.com.
Engineering progress
Enhancing lives